נייד: 052-641-5760 | משרד: 077-4030700 | mazzawi.b@gmail.com

מע”מ אפס ליצואן – מאמר חשוב לכל היצואנים לרבות כל בעלי החנויות באיביי EBAY אמזון AMAZON או שופיפיי SHOPIFY

התנאים להטבת מע”מ אפס ליצואן ⬇️⬇️

סוחרים באמזון AMAZON או איביי EBAY או שופיפיי SHOPIFY או בכל צורת מסחר אחרת ומוכרים את המוצרים שלכם לחו”ל? אתם זכאים להנות מ- מעמ אפס בתנאי הבאים ⬇️⬇️
לפי סעיף 30 (א)(1) לחוק מע”מ, מע”מ בשיעור אפס יחול בין היתר על עסקאות של מכירת טובין (למעט ייצוא יהלומים ואבנים יקרות, שם יחול סעיף 33 לחוק מע”מ) אם הוגשו לגביהן רשימון יצוא או מסמך אחר שאישר לעניין זה המנהל, וניתנה לגביהם התרה.
תקנה 12 לתקנות מע”מ, התשל”ו-1976, מוסיפה תנאים להחלת מע”מ בשיעור אפס מכוח סעיף 30(א)(1) לחוק מע”מ, ולפיהם – בספרי החשבונות של העוסק נרשמו מחיר העסקה, לרבות דרך התשלום והמטבע שבו שולמה. כמו כן, בידי העוסק הסכם או מסמך אחר בכתב המאשר את פרטי העסקה.
לכן, על מנת להפיק חשבונית עם מעמ אפס, על היצואן להנפיק רשימון יצוא לכל מכירה לחו”ל ולשמור אותו ולתעד בדייקנות את כל התנועות הכספיות של העסקה. אחרת לא יהיה ניתן להנות ממע”מ בשיעור אפס על יצוא טובין לחו”ל.
רשימון הייצוא הנו עדות למכירת הטובין לחו”ל, ומהווה אישור של שלטונות המס כי המכירה נעשתה בהתאם למפורט בו. רק לאחר הנפקתו יוכל היצואן להנות מ- מעמ אפס.
חשוב לציין שהיצואן יהא זכאי לקזז את כל התשומות המשמשות אותו בייצור לייצוא, כך יתאפשר ליצואנים ליהנות מ- מע”מ אפס בישראל ולעמוד בתחרות מול ספקים במדינת היעד ומול יצואנים של מדינה אחרת.
אם אתם סוחרים באינטרנט אתם חייבים רואה חשבון בחיפה מומחה בתחום היבוא, יצוא וסחר בינלאומי.

זמין לכל שאלה בוואטסאפ ==> bit.ly/MazzawiCPA
לייעוץ ללא התחייבות לחצו כאן או צרו קשר בטלפון
📞– 077-4030700
📞– 052-6415760

למאמרים נוספים בענייני מיסים לחצו כאן

Share This